miercuri, 22 iunie 2011

O gogoaşă

M-am amuzat cumplit când am aflat că băiatul ăla care a făcut serialul "Elodia" vrea partid. Auzisem şi înainte că vrea să fie preşedinte, cum, de altfel, şi alţi copilaşi vor asta când sunt mici. Dar gluma s-a îngroşat şi omul, conştient fiind că are fani pe la zeroTV, şi-a facut un proiect, a strans câteva sute de mii de semnături de pe la nişte demenţi şi de acum suferă la postul ăla infect că Tribunalul nu-l lasă să-şi îndeplinească visul. Rău Tribunal, rău!
După ce am auzit bazaconia, am apelat la prietenul meu Google şi l-am pus să-mi arate despre Partidul Poporului, că aşa se cheamă stupizenia. Şi, cum era de aşteptat, era să leşin de râs. Scria pe acolo că partidul ăsta va salva ţara, ne va scăpa de sărăcie, va scoate TOATE taxele şi impozitele şi multe alte absurdităţi pe care probabil ăia care au semnat adeziunea le cred (vreo şapte sute de mii de oameni dacă nu mă înşel).
Ştiţi vorba aia: ştiu că sunt prost, dar când mă uit în jurul meu, prind curaj. Problema e că încep să devin prea curajos.

Un comentariu:

Se acceptă orice comentariu, bineînţeles, în limita bunului simţ.